حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ پردیس

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۵ ب.ظ

حفاظ پردیس 

 

گوزن یکی از زیباترین‌ حیوانات خلق شده توسط خداست که توانسته الهام‌بخش اختراع بسیاری از ابزارها و وسایل باشد. به عنوان مثال حفاظ شاخ گوزنی از این حیوان دوست داشتنی، زیبا و قوی الهام گرفته شده است.

 

این نوع از حفاظ‌ها نه تنها توانسته ظاهری زیبا را برای ساختمان‌ها فراهم آورد، بلکه استحکام آن نیز به هیچ عنوان دست کمی از شاخ‌های قوی گوزن ندارد.

 

درواقع این نوع از نرده حفاظ ها از میل گردها با شکل و نظم خاص و منظم در یک خط مستقیم به هم متصل گردیده اند که قسمت بالایی آن مانند چاقو برنده و مانند سوزن تیز شده است.

 

و بعد از اینکه از طریق جوش کاری به هم متصل شدند درون یک کوره پخت رنگ قرار می گیرند و رنگ میشوند که این به نظر یک حفاظ بسیار مناسب و قابل اعتماد و راحت برای نصب  می باشند. 

هر چند مدل‌های مختلفی وجود دارد؛ اما اگر میخواهید از این نوع نرده‌ها استفاده کنید، خالی از لطف نیست که نسبت به آن اطلاعات کامل تری داشته باشید. از همین رو توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید؛ زیرا در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم. 

 

ویژگی های نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ پردیس یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث میشود افراد به سراغ بهره‌گیری از حفاظ شاخ گوزنی بروند؛ ویژگی های این ابزار است. در این راستا باید بگوییم که اصلی‌ترین و مهم‌‌ترین مزیت و ویژگی این نوع از نرده‌ها، متریال بکار رفته در ساخت و طراحی آنان است.

 

متریال بکار رفته برای ساخت نرده گوزنی؛ ضایعات آهن، فلز و... می‌باشد که اغلب برای بخش امنیتی مناسب نیستند. معمولا آن دسته از افرادی که به بخش امنیت محیط شخصی خود اهمیت می‌دهند به سراغ حفاظ شاخ گوزنی ساخته شده از جنس میلگرد نمره 10 استاندارد و نو می‌روند.

 

پس از ساخت حفاظ ها با این نوع از میلگردها هیچگونه خمش و پیچشی را در آن مشاهده نخواهید کرد و حتی امکان برش آن در ارتفاع بالا وجود نخواهد داشت. حتی اگر گفته شود که با استفاده از تجهیزات مخصوص امکان برش آنها وجود دارد؛ اما در عمل چنین چیزی غیرممکن به شمار می آید. 

 

 رنگ حافظ شاخ گوزن

 

حفاظ پردیس زمانی که شما از حفاظ شاخ گوزن به منظور افزایش امنیت و نفوذناپذیری حیاط و ساختمان خود استفاده می‌کنید به نوعی هرگونه هراس را از خود دور کرده‌اید فارغ از اینکه هرگونه حس ناراحت کننده ای که به ساکنین محل بدهید.

 

اما جالب است بدانید که طراحان این نوع از حفاظ ها برای اینکه انواع حس ناراحت‌کننده را از ساکنین دور کنند به رنگ این محصول توجه ویژه ای داشته اند و آن را در رنگ های متنوع به بازار ارائه داده اند.

 

این رنگ‌ها در برابر اشعه خورشید و البته رطوبت باران مقاومت بسیار بالایی دارند و دچار هیچگونه ریزش و تغییر رنگ نمی شوند. برای رنگ آمیزی آن ها نیز از قلمو و رنگ های متداول استفاده نمی شود. پس از اندازه گیری و ساخت حفاظ شاخ گوزن سازه توسط رنگ های پیسوله رنگ آمیزی شده و به صورت کامل رنگ شده تحویل داده می شود. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کنید؛ تا کارشناسان و متخصصان ما اطلاعات کامل‌تری در این زمینه در اختیار شما قرار دهند و تمامی ابهامات موجود را برطرف ‌سازند. 

 

مراحل تولید حفاظ شاخ گوزنی

 

از ابتدای مقاله به دنبال فرصتی بودیم تا مراحل تولید حفاظ شاخ گوزنی خدمت شما توضیحاتی ارائه دهیم. 

حفاظ پردیس برای تولید حفاظ شاخ گوزنی نیز متخصصان باید با کمک میلگرد 10 ساده که نوعی میلگرد فولادی بدون عاج می باشد و از ضخامت بسیار پایینی برخوردار است استفاده کنند.

 

درواقع آنها این نوع از میلگرد را در اندازه های دلخواه با کمک گیوتین به شکل اریب برش می دهند. سپس وارد مرحله جوشکاری می شویم. این میلگردهای برش داده شده در داخل شابلون قرار گرفته و جوشکاری می شود.

 

مرحله بعدی به چربی زدایی و رنگ آمیزی اطلاق می شود. این مرحله از آخرین مرحله تولید حفاظ شاخ گوزنی شناخته می شود. پس از آن برای نصب در مرحله مورد نظر ارسال خواهد شد. برای ارسال آن نیز از روش صحیح با رول بولت کردن استفاده می کنند. 

 

همانطور که گفته شد برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی از رنگ های پیسوله استفاده می‌کنند. اما سوال اینجاست که این رنگ چگونه بکار گرفته می‌شود؟ 

 

در وهله اول باید بدانید؛ همانطور که از اسمش پیداست رنگ پیسوله تفاوت بسیار زیادی با رنگ آمیزی به وسیله دارد. درواقع این قبیل از رنگ ها با کمک پیسوله در داخل بافت های حفاظ نفوذ می‌کنند و سازه در کوره‌ای با دمای بسیار بالا قرار می‌گیرد.

 

این پوشش دهی رنگ به صورت کامل صورت میگیرد و پس از اتمام کار هیچگونه نیازی به رنگ آمیزی مجدد و یا سال های آینده نیست. حتی به دلیل پیسوله بودن نرده شاخ گوزنی با زنگ زدگی نیز روبرو نخواهید شد و همواره حفاظی زیبا خواهید داشت.

 

حتی امکان انتخاب رنگی متناسب با نمای ساختمان شما نیز وجود دارد. شاید به همین دلیل است که بهره گیری از این نوع حفاظ بسیار محبوب شده است. 

 

روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ پردیس امروزه در دنیای پیشرفته ای زندگی می کنیم همین مسئله منجر شده تا دیوار ساختمان ها به کمک مصالح مختلفی ساخته شود.

 

جالب اینجاست که این مسئله بر روی نصب حفاظ شاخ گوزنی تاثیر گذاشته و منجر شده تا از روش های متنوعی برای نصب آنها استفاده شود. حتی شرایط مختلفی را برای نصب درنظر گیرند. به عنوان مثال:

 

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوارهای سنگی بولکی از پلیت برای نصب حفاظ استفاده می کنند. درواقع این نوع از دیوارها جزء ضعیف ترین دیوارها به حساب می آیند و اغلب برای اینکه باران سیمان های داخل آن را شستشو ندهد، آن را سرپوشیده می‌کنند. پس استفاده از پلیت به عنوان پایه ای برای نصب حفاظ می تواند افراد را به هدفشان برساند. 

 

یا دیوارهای آجری که بهترین راه موجود برای نصب این قبیل از حفاظ ها بر روی آنها استفاده از رول بولت می باشد. رول بولت ها نوعی پیچ هستند که در بهترین حالت در داخل آجر محکم می شوند و همچون یک تکیه گاه برای انواع حفاظ روی دیوار عمل می کنند. 

 

دیوارهای سفالی نیز به همین صورت است؛ این دیوارها همواره رایج ترین نوع دیوار در سطح شهر به حساب می آید و اغلب خانه ها این دیوارها را دارا می باشند. هر چند امروزه با نمای سنگی به وفور قابل مشاهده هستند و متخصصان برای بنا کردن حفاظ شاخ گوزنی بر روی آنان از میخ های مخصوص استفاده می کنند. 

 

نوع دیگری از دیوارها تحت عنوان دیوار سنگی نیز وجود دارد؛ نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی این دیوارها به این صورت است که حفاظ بر روی دیوارهای سنگی را با کوبیدن بولت یا میخ 10-15 سانتی متری بر روی سنگ بالایی دیوار حفاظ سر دیواری را جوش می دهند.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی 

 

حفاظ پردیس برای اینکه بتوانید مکانی امن و غیرقابل نفوذ داشته باشید باید هزینه‌ای بابت آن پرداخت کنید؛ هیچ چیز خوبی به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی‌گیرد.

 

همانطور که میدانید برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی باید سازه موردنظر علاوه بر مقاومت، زیبایی خاصی داشته باشد و به همان نسبت چشم نواز باشد. مسئله مهم اینجاست که با توجه متریال ساخت، تراکم، ارتفاع، اندازه متراژ و... قیمت نهایی محصول موردنظر شما میتواند متفاوت است.

 

از همین رو برای کسب اطلاعات دقیق باید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید، زیرا امکان تغییر قیمت ها با توجه به نیاز مشتری وجود دارد. 

 

به طور معمول ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی ساخته شده چیزی حدود 30 تا 120 سانتی متر است اما اگر اندازه دستخوش تغییرات شود؛ یا تراکم نرده افزایش پیدا کند، قیمت مورد نظر نیز مفتاوت خواهد بود.

 

کلام آخر

 

حفاظ پردیس در این مقاله تا حد امکان شما را با حفاظ شاخ گوزنی، ویژگی‌ها، چگونگی رنگ آمیزی آن و البته قیمت نهایی آشنا کردیم. حال میدانید که چه مواردی برای انتخاب محصول نهایی اهمیت دارد.

 

هر چند که کارشناسان ما میتوانند اطلاعات کامل تری در این زمینه خدمت شما ارائه دهند. تنها کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی