حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

کاراچیدمان

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

کاراچیدمان

 

کاراچیدمان کابرد آلاچیق چوبی در فضای باز می باشد و از این رو نمی توان از هر موادی در ساخت این سازه استفاده نمود. متریالی و پوششی که برای ساخت آلاچیق چوبی استفاده می شود باید مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون و همچنین تاب برداشتن یا نفوذ حشرات داشته باشد.

از جمله مهمترین بخش آلاچیق چوبی  سقف آن است که با توجه به نوع طراحی از متریال‌های مختلف استفاده به آهن کشی نیاز دارد تا پوشش سقف شیبدار بر روی آن اجرا گردد و اگر سقف شیبدار نباشد از فلاشینگ استفاده میگردد.

بسته به سلیقه ی شما آلاچیق می تواند شامل دیوار نیز باشد گاهی این دیوار را با گیاهان مختلف تزئین می کنند تا زیبایی آلاچیق چوبی را دوچندان نمایند.

گاهی نیز هیچ دیواره‌ای در کار نیست واطراف آلاچیق فقط با نرده و پایه ها محافظت شده است در ساخت آلاچیق های زمستانی از شیشه نیز در دیواره ها استفاده می شود تا افراد را از سرما و سوز زمستانی حفظ نموده ترکیبی مناسب از این متریال میتواند به محصولات ایمن قوی اقتصادی و جذاب منجر شود.

آلاچیق‌های چوبی پیش‌ساخته

کاراچیدمان منظور از آلاچیق های پیش ساخته این است که تمامی قطعات آنها در خارج از محیط و در ابعاد استاندارد که به راحتی قابل نصب باشد ساخته می شوند و در محل مورد نظر نصب می گردد.


نوعی پر کاربرد از سازه های پیش ساخته آلاچیق های چوبی می‌باشند که در تمام نقاط جهان مورد استفاده قرار میگیرند این آلاچیق ها در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگونی ساخته شده دارای متریال و مواد اولیه مخصوص به خود میباشند.

نرده چوبی باعث زیبایی هرچه بیشتر محیط خواهد شد

وقتی در خانه ایی نرده چوبی داریم خیلی بهتر است که از پله چوبی برای هماهنگی و جلوه بهتر استفاده کنیم برای ساخت راه پله چوبی از چوب هایی که دارای مقاومت کششی و فشاری بالایی هستند استفاده میشود معمولا از چوب درختانی که برگ های پهنی دارند مثل چوب بلوط ، چوب گرد و، چوب اش برای ساخت پله چوبی استفاده میشود ، زیرا مقاومت آنها بسیار زیاد است برای استحکام بیشتر رویه پله چوبی از چند لایه چوب که کنار هم پرس میشوند استفاده میکنند.


اگر راه پله چوبی طبق اصول و طراحی مهندسی ساخته شود نه تنها بسیار به دکوراسیون داخلی خانه زیبایی میبخشد بلکه دوام طولانی خواهد داشت نصب نرده و پله چوبی باید به وسیله یک نصاب خبره انجام شود تا محکم و ایمن باشد.

راه پله چوبی بعد از مدتی جلای خود را از دست می‌دهد و باید دوباره آنها را رنگ کرد طراحان دکوراسیون داخلی برای تعیین جنس راه پله آن را با جنس کفپوش خانه تطبیق می‌دهند برای نرده و پله چوبی، پارکت بیشترین تناسب را دارد. راه پله چوبی ، باید در برابر حشرات پوسیدگی و رطوبت ، مقاوم باشند.

دکوراسیون داخلی چیست؟

طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر، یک حرفه و یا صنعت در جهان معرفی و شناخته شده است .طراحی دکوراسیون داخلی بهبود فضای داخلی ساختمان­ برای انجــام فعالیت­ های روزانه مثل کار و زندگی میباشد قطعا نیاز است طراحی با توجه به محیط پیرامون آن انجام شود. بی شک طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک با یک فضای بزرگ متفاوت است.

محیط داخلی از طرفی اثری مســـتقیم روی روش انجـــام فعالیت­های ما درآن محیط دارد از طرفی دیـــگر بر روی تفکر احـــوال و خلق و خوی ما تأثیر گذار است . هدف از طراحی داخلی، بهتر کردن کارکرد روانی و فیزیکی محیط، برای راحت­تر کردن زندگی در آنجاست. فضای داخلی ساختمان بدون طراحی داخلی یا اساسا قابل استــــفاده نیست یا بهترین و کامل ترین کارآیی را ندارد فضای داخلی آن اســـت که به یک ساختمان روح میدهد.

کابینت ام دی اف MDF آشپزخانه

کابینت آشپزخانه  علاوه بر فضا سازی برای شما تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل شما دارد با توجه به گرایش مردم به کابینت های ام دی اف مدرن و آشپزخانه های به روز شده فضای نشیمن با آشپزخانه تلفیق شده است یعنی شما علاوه بر انتخاب دکوراسیون منزل باید کابینت ها و وسایل آشپزخانه را نیز منطبق با فضای خانه هود انتخاب کنید. با پیشرفت روز افزون صنعت چوب حجم گسترده از انوع کابینت روانه بازار شده است.

 

https://karachideman.ir

 

جهت ارتباط بیشتر و مشاوره: 09120866359

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۰
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی